Escolares del IES Dionisio Gamallo en el Camino del Norte Escolares do IES Dionisio Gamallo no Camiño do Norte


📌 Continuando con las actividades en los centros educativos los días 21 y 22 de Marzo, hemos estado en el IES Dionisio Gamallo con los los alumnos y alumnas de 2º de ESO y de 2º de BAC. Se han impartido charlas sobre la importancia del Camino Norte a su paso por Ribadeo relacionandolo con la peregrinación a Santiago de Compostela, la historia de la catedral y su entorno.
El día 8 de Abril los alumnos y alumnas de 2º de la ESO y junto con algunas de sus profesoras han realizado a pie el tramo del Camino a Santiago, unos 11 Km de recorrido que lleva desde el final de la zona urbana de Ribadeo hasta la parroquia de Arante.
Ya en A Ponte se explicaron la colección de pinturas murales de la Capilla de Nuestra Señora de las Virtudes y se hizo una representación de la tradicional fiesta de los Pendones que se celebrará el próximo 10 de junio, lunes de Pentecostés.





📌 Continuando coas actividades nos centros educativos os días 21 e 22 de Marzo, estivemos no IES Dionisio Gamallo cos os alumnos e alumnas de 2º de ESO e de 2º de BAC. Impartíronse charlas sobre a importancia do Camiño Norte ao seu paso por Ribadeo relacionando coa peregrinación a Santiago de Compostela, a historia da catedral e a súa contorna.
O día 8 de Abril os alumnos e alumnas de 2º da ESO e xunto con algunhas das súas profesoras realizaron a pé o tramo do Camiño a Santiago, uns 11 Km de percorrido que leva desde o final da zona urbana de Ribadeo ata a parroquia de Arante.
Xa na Ponte explicáronse a colección de pinturas murais da Capela da nosa Señora das Virtudes e fíxose unha representación da tradicional festa dos Pendóns que se celebrará o próximo 10 de xuño, luns de Pentecostés.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Agenda Cultural Primavera Axenda Cultural Primaveira

¿Quieres pernoctar en Ribadeo? Queres pernoctar en Ribadeo?