Escolares del IES Dionisio Gamallo en el Camino del Norte Escolares do IES Dionisio Gamallo no Camiño do Norte


📌 Continuando con las actividades en los centros educativos los días 21 y 22 de Marzo, hemos estado en el IES Dionisio Gamallo con los los alumnos y alumnas de 2º de ESO y de 2º de BAC. Se han impartido charlas sobre la importancia del Camino Norte a su paso por Ribadeo relacionandolo con la peregrinación a Santiago de Compostela, la historia de la catedral y su entorno.
El día 8 de Abril los alumnos y alumnas de 2º de la ESO y junto con algunas de sus profesoras han realizado a pie el tramo del Camino a Santiago, unos 11 Km de recorrido que lleva desde el final de la zona urbana de Ribadeo hasta la parroquia de Arante.
Ya en A Ponte se explicaron la colección de pinturas murales de la Capilla de Nuestra Señora de las Virtudes y se hizo una representación de la tradicional fiesta de los Pendones que se celebrará el próximo 10 de junio, lunes de Pentecostés.





📌 Continuando coas actividades nos centros educativos os días 21 e 22 de Marzo, estivemos no IES Dionisio Gamallo cos os alumnos e alumnas de 2º de ESO e de 2º de BAC. Impartíronse charlas sobre a importancia do Camiño Norte ao seu paso por Ribadeo relacionando coa peregrinación a Santiago de Compostela, a historia da catedral e a súa contorna.
O día 8 de Abril os alumnos e alumnas de 2º da ESO e xunto con algunhas das súas profesoras realizaron a pé o tramo do Camiño a Santiago, uns 11 Km de percorrido que leva desde o final da zona urbana de Ribadeo ata a parroquia de Arante.
Xa na Ponte explicáronse a colección de pinturas murais da Capela da nosa Señora das Virtudes e fíxose unha representación da tradicional festa dos Pendóns que se celebrará o próximo 10 de xuño, luns de Pentecostés.

Comentarios

Entradas populares de este blog

¿Quieres pernoctar en Ribadeo? Queres pernoctar en Ribadeo?

“RIBADEO CAMINO NORTE" Ruta Patrimonio Natural “RIBADEO CAMIÑO NORTE" Ruta Patrimonio Natural

O CAMPÍN LOCE PARA SAN XOÁN EN OVE