O CAMPÍN LOCE PARA SAN XOÁN EN OVE



El módulo de jardinería del Obradoiro de Emprego Ribadeo co Camiño ultima los detalles de la rehabilitación total del área recreativa de O Campín en la parroquia de Ove.
Los participantes que reciben formación del Certificado de Profesionalidad de Instalación y mantenimiento de jardines y zonas verdes, llevan desde el mes de octubre pasado desarrollando prácticas en las áreas de descanso al paso del Camino de Santiago por Ribadeo. En concreto en el área recreativa de O Campín se llevaron a cabo labores de mantenimiento del césped, podas y cuidados en general. En el pasado mes de mayo los participantes lograron realizar la poda de rejuvenecimiento del seto perimetral que amenazaba a los usuarios y al alumbrado público. La Directora del Obradoiro Maitane Aránguiz, señala que "fue una oportunidad para desenvolver una práctica coordinada entre el programa formativo, los alumnos participantes y la Concejalía de Obras y Medio Rural del Concello de Ribadeo; además de recuperar el seto se pudieron realizar trabajos de poda en altura y toda la coordinación que la tarea requiere".
Ya cercana la fiesta de San Juan en la parroquia de Ove los participantes desarrollaron durante las dos últimas semanas labores de mantenimiento y rehabilitación del mobiliario urbano y parque infantil que se encontraba deteriorado. Acorde a las prácticas profesionales no laborales ajustadas al Certificado de Profesionalidad, los participantes han llevado a cabo labores de preparación de la madera y acero, lijado y pintado; lo que supuso un cambio total en la imagen del espacio ajardinado. Asimismo se reforzaron los anclajes de parte de las luminarias, papeleras y cierre perimetral del parque infantil y pintado de porterías y canastas. Señala Aránguiz que " este tipo de prácticas son una muestra de la profesionalidad adquirida por los participantes en un campo tan diverso como es la jardinería, abarcando por supuesto césped y árboles pero sin descuidar todos los elementos no vegetales que componen la imagen de los espacios ajardinados".
El público que se acerque el próximo domingo y lunes a la fiesta se encontrará con un espacio colorido y rehabilitado fruto de los trabajos de prácticas del Obradorio de Emprego Ribadeo co Camiño.
Rematados los trabajos en el área de O Campín de Ove en la siguientes semanas el módulo seguirá cerrando obras en O Valín, Vilela, A Pena y San Vicente de Cubelas.



O módulo de xardinería do Obradoiro de Emprego Ribadeo co Camiño ultima os detalles da rehabilitación total da área recreativa de O Campín na parroquia de Ove.
Os participantes, que reciben formación do Certificado de Profesionalidade de Instalación e mantemento de xardíns e zonas verdes, levan desde o mes de outubro pasado desenvolvendo prácticas nas áreas de descanso ao paso do Camiño de Santiago por Ribadeo. En concreto na área recreativa de O Campín levaron a cabo labores de mantemento do céspede, podas e coidados en xeral. No pasado mes de maio os participantes lograron realizar unha poda de rexuvenecemento do sebe perimetral que ameazaba aos usuarios e á iluminación pública. A Directora do Obradoiro Maitane Aránguiz, sinala que "foi unha oportunidade para desenvolver unha práctica coordinada entre o programa formativo, os alumnos participantes e a Concellería de Obras e Medio Rural do Concello de Ribadeo; ademais de recuperar o sebe puidéronse realizar traballos de poda en altura e toda a coordinación que a tarefa require".
Xa próxima a festa de San Xoan na parroquia de Ove os participantes desenvolveron durante as dúas últimas semanas labores de mantemento e rehabilitación do mobiliario urbano e parque infantil que se atopaba deteriorado. Acorde ás prácticas profesionais non laborais axustadas ao Certificado de Profesionalidade, os participantes levaron a cabo labores de preparación da madeira, formigón e aceiro, lixado e pintado; o que supuxo un cambio total na imaxe do espazo axardinado. Así mesmo reforzáronse as ancoraxes de parte das luminarias, papeleiras e peche perimetral do parque infantil e pintado de porterías e canastras. Sinala Aránguiz que "este tipo de prácticas son unha mostra da profesionalidade adquirida polos participantes nun campo tan diverso como é a xardinería, abarcando por suposto céspede e árbores, pero sen descoidar todos os elementos non vexetais que compoñen a imaxe dos espazos axardinados".
O público que se achegue o vindeiro domingo e luns á festa atoparase cun espazo colorido e rehabilitado froito dos traballos de prácticas do Obradorio de Emprego Ribadeo co Camiño.
Rematados os traballos na área de O Campín de Ove nas seguintes semanas o módulo seguirá pechando obras en O Valín, Vilela, A Pena e San Vicente de Cuvelas.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Agenda Cultural Primavera Axenda Cultural Primaveira

¿Quieres pernoctar en Ribadeo? Queres pernoctar en Ribadeo?