Escolares del CPR Sagrado Corazón en el Camino Norte a Santiago Escolares do CPR Sagrado Corazón no Camiño Norte a Santiago

📌Después de las charlas impartidas el día 28 de Marzo a los alumnos y alumnas del primer ciclo de la ESO y del segundo ciclo de PRIMARIA del colegio Sagrado Corazón de Jesús sobre la importancia del Camino Norte a su paso por Ribadeo, seguimos haciendo “camino” con los escolares. El día 29 de Abril los alumnos y alumnas de 1º y 2º de la ESO y sus profesoras han realizado la ruta a la Capilla de las Virtudes en Arante, un tramo del camino Norte de dificultad media, acompañados en los tramos peligrosos por la Guardia Civil. Explicadas la colección de pinturas murales y la fiesta de los pendones, disfrutaron del entorno hasta su regreso al centro.



📌Despois das charlas impartidas o día 28 de Marzo aos alumnos e alumnas do primeiro ciclo da ESO y do segundo ciclo de PRIMARIA do colexio Sagrado Corazón de Jesús sobre a importancia do Camino Norte ao seu paso por Ribadeo, seguimos facendo “camiño” cos escolares. O día 29 de Abril os alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO e as súas profesoras realizaron a ruta á Capela das Virtudes en Arante, un tramo do camiño Norte de dificultade media, acompañados nos tramos máis periogosos pola Garda Civil.
Explicadas a colección de pinturas murais e a festa dos pendóns, disfrutaron do entorno ata o seu regreso ao centro.







Comentarios

Entradas populares de este blog

Agenda Cultural Primavera Axenda Cultural Primaveira

¿Quieres pernoctar en Ribadeo? Queres pernoctar en Ribadeo?